info

Assalamualaikum.... Holla..kami menjual pelbagai jenis kain Cotton... SWISS, VIETNAMESE, SILK, JAPANESE & ENGLISH COTTON. Sila layari koleksi kami untuk pelbagai pilihan...kebanyakan nyer adalah stok terhad, tiada dua atau tiga yer....daaaaa :)

Panduan Berkenaan Blog Kami..

Assalamualaikum..Hollaaa......

Atas permintaan pelanggan yang dikasihi, maka kami telah mengeluarkan koleksi kain cotton yang tiada lagi dalam stok kami. Mulai posting Siri 14/12, kami hanya akan memaparkan koleksi kain cotton yang hanya ada dalam stok kami sahaja. Harap maklum. Terima Kasih

Sila Like Page kami di:
https://www.facebook.com/pages/Carnation-Cotton-Collection/490661324308375 :)


Sila Like Instagram kami di: 

Kami juga mengalu-alukan kepada anda yang berhajat untuk menjadi Agen Dropship atau membuat pembelian secara borong untuk jualan.... kami menawarkan harga yang kompetetif bagi pembelian secara borong.  Sekiranya berminat, sila SMS/WhatApp kami di 019.669.3892/013.609.8011 :)


==================

  Atas permintaan pelanggan yang dikasihi....Kami telah mengemaskini blog kami kepada TIGA (3) labels iaitu LATEST,  AVAILABLE, dan STOCK CLEARANCE ....semoga ia memudahkan para pelanggan yang dikasihi untuk membuat pilihan koleksi-koleksi Kain Cotton kami.....:)

1 comment :

  1. Salam....i'm looking for english cotton...corak paisley yer...;)

    ReplyDelete